AvC Tanıtım Resimleri

2 Yanıt to “AvC Tanıtım Resimleri”

  1. dilek gültekin Says:

    Ask ve Cezaya bayiliyoruz harika bir dizi ayrica Murat beyi basarisindan ötürü tebrik ediyorum kendini cok seviyorum ayrica ,Eside harika bir bayan Allah mutluluklarini Daim etsin.

  2. hacer kaya Says:

    Off Off Offf fotolara bak yaaa……uyumun adı nurgül & murat aşkın adı savaş &yasemin….sevginin adı hacer……bayılıyorum onlara diziye,hikayeye,oyuncusuna herşeyineeeeeee,muratıma nurgülüme….. fevkaledeninde fevkinde dizi.benim dizim.İyiki varsınız……….sizi çok seviyorummmmmmmmm!!!!!<3<3<3<3

Bir Cevap Yazın

