Sabah Gazetesi ( 12.04.2010 )

Türk dizilerinde rekabet!

    Orta Doğu ülkelerinde popüler olan Türk televizyon dizilerine ve bu dizilerde rol alan sanatçılara, Dubai’de düzenlenecek törenle 17 dalda “Sultan Ödülleri” verilecek.
    Adaylar arasında, Türkiye’de de gösterilen “Asmalı Konak”, “Aliye” ve “Asi” gibi diziler de bulunuyor.
   Ödüllere Tuba Büyüküstün, Murat Yıldırım, Nurgül Yeşilçay gibi birçok sanatçının aday gösterilmesi bekleniyor.

2 Yanıt to “Sabah Gazetesi ( 12.04.2010 )”

  1. Fani Yunanistandan Says:

    Sayın MURAT YILDIRIM dikkatine

    Sevgili ‘’Savas’’ (Murat’ i henuz tanimiyorum)

    2 Cocuk annesi bir Yunanliyim. Sana icten tesekkurlerimi iletmek icin bu mektubu yaziyorum.

    Cunku kocaman islak gozlerine asik oldum. Cunku derin bakisina asik oldum. Yuruyusune asik oldum. Hatta ve hattaparmaklarini dudaklarinin uzerine donukunusuna asik oldum. Yasamis oldugun aska dahi asik oldum. Hayatta attigin adimlara da asik oldum. Siddete ve gericilige karsi savasina asik oldum. O icten gelen kuvvetine ve sevkatine de asik oldum. Yalin ve anlamli sozlerine de asik oldum. Ailene karsi olan sevgi ve saygi ya da asik oldum. Annene karsi baskaldirmana da asik oldum.

    Cicege yardim elini uzatmana ve haklarini elde etmesine yardimci olmana da asik oldum. Bu canlandirmis oldugun iyilik melegi rolune ve dolayisiyla sana asik oldum…

    Butun bunlar belki senin icin alisagelmis bir rol olabilir…fakat benim ruh penceremi acip – yasadigimiz bu cok zor zamanlarda – isik sacmis oldun…

    Acaba dunyamizin gidisati nice olurdu hepimiz birer Savas olabilsyedik…

    Bazilarina gore boyle bir dunya tekduze olurdu. Sahsen eger bu dunya Savas lardan ibaret olsaydi cok renkli ask dolu oluverirdi…

    Butun bunlar icin sana tesekkuru bir borc bilir ve en sicak duygularimla gozlerinden operim.

    Benim de adim Fani yani Isik tir. Umarim bu olumcul dunyada hepimizin hayati apaydinlik olur.

    Iste bu duygular icerisinde gark olurken en kisa zamanda Istanbul a gelip teneffus ettigin havayi ben de icime cekmek isterdim.

    Bilmeni isterim ki tek bir cevabin beni tarif edemeyecegim kadar mest edecektir. Sadece bu mektubumu alip almadigini veya okuyup ukomadigini bilmem beni gercekten tarif edemeyecegim kadar mutlu edecektir.

    Tum dizinin butun bolumlerini ayri ayri DVD olarak aldim. Bu duygularin ne anlama geldigini biliyor olmalisin…

    Sonsuz candan tesekkurlerimle operim

    Fani (Atina nin Rafina semtinden)

  2. Yıldırım Says:

    Merhaba Fani.
    Bu blog sadece bir Murat hayranı olan bana ait. Ama umarım bir gün bir şekilde bu duygu ve düşüncelerini ona ulaştırabilirsin.

Bir Cevap Yazın

